Перу - Данска

Youtube tekst


Online film

720p. 1080p. WEB-DL. Blu-ray. 3D
ПРЕВОД: Македонски, Српски, Хрватски
⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇

Saturday, March 31, 2018

The Commuter (2018)

Жанр:
акција, криминален, драма
Режија:
Jaume Collet-Serra
Главна улога:
Liam Neeson, Vera Farmiga, Patrick Wilson, Dean-Charles Chapman, Killian Scott, Jonathan Banks, Sam Neill, Elizabeth McGovern, Florence Pugh, Damson Idris, Clara Lago, Shazad Latif
Синопсис:
Мајкл е фамилијарен човек и продавач на осигурување кој секојдневно од работа до дома, патува со воз. Едно попладне неговата безбедба рутина ја прекинува мистериозна жена која не ја познава, која го преплавува со интригантни лични прашања. Мајкл, се сретнува со понуда која не може да ја одбие, со што ќе биде присилен да идентификува скриен патник, натрапник на својот воз, пред последното застанување. Во битка со времето се обидува да ги разреши гатанките кој му се наметнати. Наскоро сваќа дека несвесно е намамен во криминална завера дека го помага смртоносниот план кој почнува да се реализира пред неговите очи. Судбината на неговата фамилија е во рацете на Мајкл и судбината на сите патници во возот, а во прашање е игра на живот и смрт...
Инсерт од филмот

1 comment:

  1. Г-дин Педро ми дава заем од 5.000.000,00 УСД Кога другите инвеститори за заем ја занемарија мојата понуда, но г-дин Педро и неговата компанија за заем ми дадоа успешен заем. тие директно се вклучени во финансирање заеми и проекти во однос на инвестиции и заеми. Тие обезбедуваат решенија за финансирање на компании и поединци кои бараат пристап до фондовите на пазарите на капитал, тие можат да ви помогнат да го финансирате вашиот проект или да го проширите вашиот бизнис.. Контакт со е-пошта:::: pedroloanss@gmail.com

    ReplyDelete